«Арнайы фортепиано» бөлімі

ІІ-IV сыныптары үшін 1. Полифониялық шығарма

2. Ірі көлемді форма – Соната немесе вариациялар

3.Этюд

4.Пьеса

V- XI сныптары үшін 1. Полифониялық шығарма

2. Ірі көлемді форма – Соната немесе ауқымды пьеса

3.Этюд

«Скрипка және альт» бөлімі

ІІ-IІІ сныптары үшін 1. 2-октавалық гамма 3-позицияға ауысумен

2.Этюд

3.Кантиленалы (әуезді) пьеса

ІV-VІІI сыныптары үшін 1. 3 октавалық гамма

2.Ірі көлемді форма - І немесе ІІ, ІІІ бөлім немесе орындаушылық жеделдікті көрсететін пьеса

3.Этюд

IX - XI сыныптар үшін 1. Үдеуі бар 4 октавалық гамма

2.Этюд

3.Ірі көлемді форма - І немесе ІІ, ІІІ бөлімдері немесе орындаушылық жеделдікті көрсететін пьеса

«Виолончель, контрабас немесе арфа» бөлімі

ІІ-IV сыныптары үшін 1. Гамма

2.Этюд

3.Пьеса

V по XI сыныптары үшін 1. Гамма

2.Этюд

3.Ірі көлемді форма - І немесе ІІ, ІІІ бөлімдері

«Үрмелі және ұрмалы аспаптары» бөлімі

ІІ-VІ сыныптары үшін 1. Екі түрлі сипаттағы пьесалар

VІІ по XI сыныптары үшін 1. Соната немесе Концерттің І немесе ІІ-ІІІ бөлімері

2.Таңдауы бойынша шығарма

«Халық аспаптар» бөлімі

Домбыра

ІІ-XІ сыныптары үшін 1. Шертпе күй

2.Төкпе күй

Қобыз-прима

ІІ-XІ сыныптары үшін 1. Екі түрлі сипаттағы шығармалар

Қыл-кобыз

І-XІ сыныптары үшін 1. Күй

2.Қазақстан композиторларының бір шығармасы

Шертер, прима-домра

ІІ-XІ сыныптары үшін 1. Екі түрлі сипаттағы шығармалар

Баян

ІІ-XІ сыныптары үшін 1. Екі түрлі сипаттағы шығармалар

Бос орындарға түсушілер үшін сольфеджио бойынша талаптар

2 сыныпқа

Музыкалық сауаттылық.

Табиғи мажор. C-dur, D dur, a moll және гармоникалық түрлердің кілттері. Соль мажор, фа мажор. Тұрақты дыбыстар, тұрақсыз дыбыстар және олардың шешімдері, кіріспе дыбыстар, тұғырлар туралы түсінік.

Метр және ырғақ.

Әуеннің ырғақтық суретін түрту және қағу. Өлшемі 2\4. Ұзақтығы: күшті және әлсіз метрикалық үлестер туралы түсінік. Әр түрлі ырғақтағы топтармен жұмыс және керісінше.

Пауза, равная четверти. Затакт, равный четверти, двум восьмым.

Төрттік өлшеміндегі пауза. Төрттік, екі сегіздіке тең такттан тыс кіріспе.(За такт)

Ән айту және сольфеджирлеу

Әр түрлі ұзақтықта және 2\4 дирижерлығымен өткен тональностардағы қарапайым ырғақты топтарда гаммаларын әндету.

Тұрақты дыбыстарды, тұрақты дыбыстарға шешімімен тұрақсыз дыбыстарды, кіріспе дыбыстарды айту.

2\4 дирижерлығымен қарапайым әуендер парағынан оқу (4 такті көлемінде).

Әр түрлі сатыларды есту арқылы анықтау.

3 сыныпқа.

Музыкалық сауаттылық

Тональности до двух знаков. 3 вида минора. Тональностей- До мажор, Ре мажор, ля минор. Соль мажор, Фа мажор, Си бемоль мажор, ми минор, ре минор, си минор, соль минор. Устойчивые и неустойчивые звуки, вводные звуки, ступени. Метроритм: размеры 2\4, 3\4, 4\4. Длительности: целая, половинная, четвертная, восьмые, шестнадцатые, четверть с точкой и восьмая. Паузы, равные половинной, четвертной, восьмой. Понятие об интервалах и их названиях. Строение минорной гаммы.

Екі белгіге дейін тональностер. Минордың 3 түрі. До мажор, Ре мажор, Ля минор Соль мажор, Фа мажор, Си бемоль мажор, ми минор, ре минор, си минор, соль минор – тональностері. Тұрақты және тұрақсыз, кіріспе дыбыстар, сатылар. Ырғақтық: 2\4, 3\4, 4\4 өлшемдер. Дыбыс ұзақтығы: бүтін, жартылық, төрттік, сегіздіктер, он алтылықтар, нүктелі төрттік және сегіздік. Жартылық, төрттік, сегіздікке тең паузалар. Интервалдар туралы түсінік және оның атаулары. Минорлы гаммалар құрылысы.

Есту дағдысы .

Тұрақты және тұрақсыз дыбыстарын естіп ажырату және тониканы, мажорлы және минорлы ладтарының тұрақты үшдыбыстығы мен кіріс дыбыстарын тоникаға шешілуін ажырата білу. Ладтан тыс интервалдарты айқындай білу.

Ән айту және сольфеджирлеу

Өткен гамманы, тұрақты дыбыстарды, тұрақсыз дыбыстарды шешілу жолдарымен, гамма сатыларын әндету. Парақтан өткен тональностер мен өлшемдегі әуендерді әндетіп беру. Берілген сұраулы әуен үзіндісіне жауапты әуен жауабын құрастырып әндету.

2/4, 3/4, 4/4 өлшемінде парақтан қарапайым әуендерді оқу. Интервалдар туралы түсінік, белгілі дыбыстан төмен және жоғары (негізгі дыбыс сатыларынан) ладтан тыс әндетіп интервалдар құру.

4 сыныпқа

Музыкалық сауаттылық

Үш белгіге дейін натуралды мажор мен минордың үш түрі. Паралельді тональностер туралы түсінік. Барлық тұрақсыз дыбыстардың тұрақты дыбыстарға шешілуі. Диатоникалық интервалдар, үштондықтар басқа.

Ырғақтық: 2\4, 3\4,3\8, 4\4 өлшемдері. Паузалар ырғақтық топтары, сегіздікке, тактіге тең. Тактыдан тыс төрттікке және екі сегіздікке тең кіріспе дыбыстары (Затакт)

Термины «большое (мажорное) трезвучие, малое (минорное)

«Үлкен» (мажорлы) үшдыбыстық, кіші (минорлы) үшдыбыстық терминдері

Т53 – Т6, Т64 айналымдарымен.

Есту дағдылары

Есту арқылы натуралды, гармониялық, мелодиялық минорды гаммада, әуенде, және ноталық мәтінде айқындау

Есту арқылы интервалдар, мажорлы немесе минорды үшдыбыстықтар сатыларын анықтау

Ән айту және сольфеджирлеу

Сольфеджирование мелодий в пройденных тональностях и размерах с листа, пение гаммы, отдельных ступеней, Т53 параллельных тональностей. Транспонирование мелодий устно.

Парақтан өткен тональностердегі әуендерді сольфеджирдеу, гаммалар, бөлек сатыларды, паралельды тональностердегі Т53 әндету. Әуендерді ауызша тиісті тональностьке ауыстыру.

5 сыныпқа

Музыкалық сауаттылық

Т53, S53, Д53 айналымдарымен бірге туралы түсінік. Натуралды мажор мен минордағы үштондықтар. Диатонды бір дауыстағы секвенциялар.

Сольфеджирлеу

Тональности до 4 знаков включительно. Натуральный мажор и 3 вида минора. Сольфеджирование одноголосных и в пройденных тональностях.

Ырғақтық: 2\4, 3\4\, 4\4, 3\8, 6\8 өлшемдері. Ырғақты топтары:

Екі төрттік пен үш сегіздікке тең такттан тыс ноталары (Затакт)

Тональностегі интервалдарды дыбыстау (5-6).

Жатталған әуендерді секундаға жоғары немесе төмен өткен тональностарында ауыстырып әндету.

Есту дағдылары

Определение на слух интервалов от звука. Построение, пение и определение на слух гармонических оборотов например: T53-S64 -Т53; Т53- Д6- Т53; Т6-S53-Т 6; T53-S6-T46-D53-T6 и т.д.

Дыбыстан интервалдарды естіп анықтау. Гармониялық айналымдарды (3-4 аккордтарды) естіп құрастыру, әндету және айқындау. Мысалы: T53-S64 -Т53; Т53- Д6- Т53; Т6-S53-Т 6; T53-S6-T46-D53-T6 және т.б.

6 сыныпқа

Сольфеджирлеу

Гамманы, тоника үшдыбыстығын әндету. Әуенді секундаға жоғары немесе төмен тасымалдау (өткен тональностерге). Өткен тональностерінде интервалдарды әндету. Шағын гармониялық айналымдарын әндету.

Кілт жанында 5 белгіге дейін натуральды мажор және минордың үш түріндегі бір дауысты, бір тональды және аумалы әуендер (Доминанта және парарельды тональностіне көшіру). 2/4, 3/4, 4/4 өлшемдері, 3/8 өлшемі топтарымен.

q және e тең 6/8 өлшемі паузалармен. Қарапайым ырғақтық суретімен 2/4, 3/4, 4/4 өлшемдерде 3 белгіге дейін тональностердегі бір дауысты мысалдарды парақтан оқу.

Есту дағдылары

Гармониялық есту қабілетін тексеру: өткен тональностерде барлық қарапайым интервалдарды әнлдету және есту арқылы айқындау. Барлық интервалдарды гармония тұрғысынан 3 белгіге дейін тональностерде әндету (екі дауыста). Әуезді ән айту және негізгі және кіші үштікті, олардың үндеулерін және Д 7 дыбысын есту арқылы анықтау. Тональностердегі қарапайым гармониялық айналымдарды есту арқылы анықтау (3-4 аккорд, негізгі сатылардың үштіктері, олардың үндеулері және өтініштері бар D7). Ладтан тыс интервалдар мен аккордтарды анықтау.

Әуезді ән айту және негізгі D7-ді шешілуімен, сондай-ақ оның өткен кілттердегі үндеулерін есту арқылы анықтау.

Шығармашылық дағдылар: берілген ырғақта әуенді импровизациялау, оған кері жауап әуен жазу.

7 сыныпқа

Сольфеджирование

6 белгіге дейін тональностерді білу

Бір дауысты музыкалық мысалдардың ноталары бойынша 5 белгіге дейінгі тональностерінде, монотонды және доминантты кілттерде және параллельде, қарапайым хроматизмдермен ән айту.

Лигамен қосылған ноталармен, сегіздікті триолдармен жеңіл синкоптармен топтары бар 6/8 өлшемі және бұрын өткен барлық өлшемдер.

Натуралды және гармониялық мажор, минордың 3 түрі.

Үйретілген мысалдарды секундаға жоғары немесе төмен өткен тональностерде тасымалдау.

Д7 айналымдарымен, үшдыбыстықтарды айналымдарымен, кішірейтілген кірме септаккордын шешілуімен және үштондықтарды өткен тональностерде әндету.

Есту дағдылары

Определение на слух в пройденных тональностях всех пройденных аккордов. Определение на слух всех простых интервалов тритонов. Определение гармонических последовательностей аккордов (7-8 аккордов).

Барлық өткен тональностерінде өткен аккордтарды есту арқылы анықтау. Барлық қарапайым үштондық интервалдарды есту арқылы анықтау. Аккордтардың гармоникалық тізбегін анықтау (7-8 аккорд).

8 сыныпқа

Сольфеджирлеу

Бір дауысты әуенді мажор мен минордың кез келген тональносте хроматизмдермен (көмекші және өтпелі дыбыстар), туыстас тональностеріне ауытқулар мен модуляциялармен әндету

2/4, 3/4, 4/4, 3/8, 6/8 өлшемдері. Синкопа әлдеқайда қиындатылған, мысалы: eqqqe. Паузалардың барлығы.

Парақтан қарап қарапайым мысалдарды секундаға жоғары және төмен тасымалдау (орташа қарқында)

Барлық өткен гаммаларды жедел қарқында.

Үштондықтар мен сипаттамалық интервалдарды тональностерде, Д7 айналымдарымен, кіріспелі септаккордты айналымдарымен, шешілуімен, SII7 айналымдарымен натуралды мажорда және гармониялық минорда шешілумен әндету. Берілген дыбыстардан интервалдар мен аккордтарды құрап, әндету.

Есту дағдылары

Есту арқылы дыбыстан құралған интервалдарды, соның ішінде үштондықтар мен сипаттамалық интервалдарды айқындау. Өткен аккордтардан құралған гармониялық тізбегін есту арқылы айқындау (8 аккорд)

9 сыныпқа

Келесі тақырыптар бойынша Музыка теориясы курсы бойынша білім көлеміне ие болу:

1. Музыкалық дыбыстар және олардың қасиеттері

2. Нота хаты

3. Метр және ырғақ

4. Лад және тональность

5. Дыбыстан және ладтағы интервалдар

6. Дыбыстан және ладтағы аккордтар

7. Тональностер байланысы. Хроматизм. Альтерация. Модуляция. Ауытқу

8. Әуен. Музыкалық синтаксис

Сольфеджирлеу

Мажор мен минордың барлық тональностерінде, сонымен бірге көне халық ладтарында хроматизмдер, ауытқулар мен модуляциясымен бір дауысты әуендерді парақтан оқу.

Хроматизм адымдары, туысты тональностерге ауытқу мен модуляциялары бар гармониялық және полифониялық құрылымдағы екі дауысты мысалдарды орташа екпінде парақтан оқу.

Тональностерде қарапайым интервалдарды, сонымен бірге үштондықтар мен сипаттамалық интервалдарды әндету. Д7, Sll7 кішірейтілген кіріспе септаккордын, кіші кіріспе септакордын пайдаланып, гармониялық тізбектерін әндету.

Үзілген айналым Д7- VI. Берілген дыбыстан Үшдыбыстық пен Д7 құрастыру және айналымдарымен әндету

Есту дағдылары

Қарапайым интервалдарды, үштондар мен сипаттамалық интервалдарды шешілумен есту арқылы анықтау. Өткен аккордтар құралған (8-10 аккорд) гармоникалық тізбектерді есту арқылы анықтау

10 сыныпқа

Келесі тақырыптар бойынша Гармония курсы бойынша білім көлеміне ие болу:

Басты сатылардың үшдыбыстықтары (қосылыстар, орын ауыстыру, терция тондарының секірулері), К6/4. 4 дауыста кішкене гармоникалық тізбегін ойнау және оны әндету

Сольфеджирлеу

Хроматизмдермен, ауытқулармен және модуляциямен, күрделі метроритмикалық құрылымдағы гармоникалық және полифониялық сипаттағы бір дауысты, екі дауысты мысалдарын орташа қарқынмен парақтан оқып әндету.

Бір дауысты мысалдарды хроматизмдермен, ауытқулармен және секундаға жоғары немесе төмен модуляциямен тасымалдау. Халық ладтарын әндету.

Гармоникалық аккорд тізбегін (4 дауыста емес) Д7 және оның айналымдарын, S1I7 және оның айналымдарын, УмVll7, MVII7, Д7- Vl-дің үзілген айналымын, T2, VI2, IV2 өтпелі аккордтары және Vl7 белгіленген ладта әндету.

Берілген дыбыстан Үшдыбыстықтарды, МБ7, ММ7, МУМ7 и Ум7 айналымдарымен құрастыру және әндету.

Есті қабілеті

Қарапайым және құрама интервалдарды, оның ішінде Үштондарды және сипаттамалық интервалдарды есту арқылы анықтау. Гармония курсына сәйкес аккордтық 4 дауыстық.

Определение на слух отдельных аккордов вне лада. Определение на слух гармонических аккордовых последовательностей, включая прерванный оборот и проходящие секундаккорды в тональности (3-х-4-х- голосие).

Бөлек аккордтарды ладтан тыс анықтау. Гармоникалық аккордтық тізбектерді, соның ішінде үзілген айналымды және тональностьке өтетін секундаккордтарды есту арқылы анықтау (3-4 дауыста).

11 сыныпқа

SII 7 тақырыбына дейін Гармония курсы бойынща білім көлемін игеру

Шағын 4 дауысты гармониялық тізбегін орындап, әндету

Сольфеджио бойынша оқушы: дыбыс қатарының әртүрлі түрлерін (соның ішінде жеті сатылы ладтарды, пентатониканың, екі мәрте гармоникалық ладтарды және хроматикалық гаммалар), ладтардың жеке сатыларын, ладтағы және ладтан тыс интервалдар мен аккордтарды, каденциялар мен олардың құрылымын, аккордтық реттіліктерді құлақпен анықтап, дәл интонациялай білуі керек

- екі дауысты мысалдарда әуендерді және кез-келген дауысты интонациялық таза және тиісті ырғағымен дұрыс сольфеджирлеу; дыбыстан немесе тональносте кез-келген ладтарды, интервалдарды, аккордтарды әндетіп айту.

- әуендерді секундаға немесе терцияға жоғары немесе төмен тасымалдау

- Диатоникалық және хроматикалық туыстықтың тональностеріндегі ауытқулар мен модуляциямен, күрделі әуенмен және ырғағымен, мелизмалармен бір дауысты мысалдарды парақтан оқу (мысалы: Сольфеджио, құрастырған Островский, Соловьев, Шокин).

Екі дауысты гармоникалық және полифониялық сипаттағы мысалдарды парақтан оқу,