Жалпы білім беру бөлімінде әлеуметтік және гуманитарлық бағыттағы сапалы білім алу, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру, олардың эстетикалық және моральдық мәдениеті, тәуелсіз ойлауды белсенді ету, экологиялық мәдениетті қалыптастыру және өмірде алған білімін қолдану үшін барлық жағдай жасалуда.
Осы мақсатқа жету үшін мұғалімдер модульдік технологияның элементтерін, деңгейлер бойынша тестілеу әдіснамасын, оқытуға сараланған көзқарастарды қолданады.
Мектептің жалпы гуманитарлық бағыттылығына байланысты тарих, қоғамтану, орыс және қазақ әдебиеті және тілдерді үйренуге көп көңіл бөлінеді, сонымен қатар жалпы білім беру бөлімінің оқу бағдарламасына әлем әдебиеті және әлем әдебиет тарихы енгізілді. Мемлекеттік емтихандарды тапсырған кезде, сондай-ақ жоғары оқу орындарына түсу кезінде мектеп-интернаттың түлектері осы пәндер бойынша кешенді тестілеуден жақсы нәтижелерге қол жеткізеді.
РММОМИ-да оқытудың ерекшеліктерін және музыкалық пәндер бойынша оқушылардың жүктемесін ескере отырып, мұғалімдер өз сабақтарында ақпараттық және ойын-сауық деңгейінде материалдарды оқып үйренуге және оларды меңгеруге арналған техникалық құралдарды пайдаланады.
Заманауи білім талаптарына сәйкес, бөлімде желіге қосылған компьютерлік класстар бар және аудио, видео техникалары арқылы қазақ, ағылшын тілін оқып үйрену үшін лингофондық жүйемен жабдықталып қосылған.
1987 жылдан бастап бөлімде мемлекеттік тілде оқытуды енгізді. Бұл қазақ халқының тарихы мен мәдениетінен, өнерінен және әдебиетінен ажыраусыз ана тілінде музыканттарды дайындауға қолайлы жағдай жасады.
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Жолдауын іске асыру аясында оқушыларды үш тілде: қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде оқытуға көп көңіл бөлінеді.
Орыс тілінде сабақ беретін сыныптарда мемлекеттік тілді үйренуге үлкен көңіл бөлінеді. 2004 жылдың қыркүйек айынан бастап оқу бағдарламасына ағылшын тілі 2-сыныптан бастап енгізілді. Қазақстан-Британ университетінің бағдарламалары шет тілін үйренуге деген өскелең талаптарға жауап беретін компьютерлік бағдарламалармен игерілген. Оқытылатын компьютерлік бағдарламалар, аудио және бейне материалдар ағылшынша шет тіліндегі сөздерді тыңдауға мүмкіндік береді.
Жалпы білім беру бөлімінің оқытушылары күнделікті педагогикалық практикаға музыкаға дарынды балаларды оқытудың шығармашылық әдістерін әзірлеп енгізді. Музыкалық мектептегі оқыту ерекшеліктеріне байланысты және сыныптардың үлкен жүктемесін ескере отырып, оқушыларға күнделікті оқу жүктемесінен босату үшін шаралар қабылданып, үй тапсырмалары барынша азайтылады.
Жалпы білім беру бөлімінің оқытушылары оқу материалын меңгеру деңгейін үнемі қадағалап отырады және диагностикалауда, 2005 жылдан бастап жалпы білім беру және музыкалық-теориялық бөлімдердегі оқушылардың білімін жетілдіру бойынша оқу жылында екі рет өткізуге арналған мектепке дейінгі бақылау тәжірибесіне енгізілді.
Жас орындаушылардың қазақстандық патриотизмін, толеранттығын, азаматтықтығын қалыптастыру үшін сынып сағаттары, кештер, әңгімелер мен дебаттар және т.б. шаралар өткізіледі. Олар мұғалімдердің ай сайынғы тәрбие жұмыстарына біріктірілген қосымша уақыттағы қызметі.
Сынып жетекшілер мектеп-интернат оқушыларынының көшбасшылық қасиеттерін, белсенді азаматтық позициясын, шығармашылық және іс-шараларды өз еркімен ұйымдастыруды қалыптастыруда жұмыс жасайды. Жалпы білім беру бөлімінің ұжымы жас музыканттардың бірнеше буынын дайындап шығарған және бүгінгі күні өздерінің жас әріптестерімен көп жылдық тәжірибелерімен алмасуда.